Service en onderhoud

Service betekent ontzorgen

Optiekvision heeft een eigen serviceafdeling. Hiermee bent te allen tijde verzekerd van de beste service voor uw apparatuur en units. Periodiek onderhoud en periodieke controles worden in overleg met u gepland. Hierbij houden wij ons aan de door u opgestelde protocollen en de standaard serviceovereenkomst van de Nederlandse Federatie voor de Optiek en Audiologie Branche (FOAB) en/of de Werkgroep Instrumentatie Beheer Academische Ziekenhuizen (WIBAZ).

Er is steeds meer vraag naar gebundelde service- en onderhoudswerkzaamheden door één enkele partij. Optiekvision kan dit voor u verzorgen. Apparatuur die geleverd is door derden nemen wij daarin desgewenst ook mee.

Het resultaat

Gedurende het gehele proces zullen wij met u in overleg blijven. Na verloop van tijd zal er een onderzoeksruimte gecreëerd zijn die bestaat uit functionele kamers, met hoge kwaliteit apparatuur die zorgeloos geïnstalleerd is. Wij streven ernaar om, samen met u, optimale efficiëntie en ergonomie te creëren.

Een totaalsom die alleen maar voordelen biedt

  • Gedegen kennis van apparatuur
  • Inzicht in alle facetten van ontwerp en inrichting
  • Uitgekiende inrichtingstekeningen
  • Integratie van uw specifieke wensen
  • Ruime keuze aan gestandaardiseerde oplossingen

Offerte op maat

Wilt u meer informatie? Graag maken wij na inventarisatie van uw bedrijfsapparatuur een offerte op maat.

Neem hiervoor contact op met

Marcel Goedhart
Service manager
+31 612078847
marcel@optiekvision.nl

Marcel maakt samen met u een complete inventarisatie van al uw apparatuur. Ook van de apparatuur die niet bij Optiekvision gekocht is. Zo krijgt u uw complete inventaris overzichtelijk op één offerte, per apparaat gespecificeerd.

Wat kan Optiekvision Service voor u betekenen?

Naast het verzorgen van inrichtingen en installatie van nieuwe apparatuur kan Optiekvision zorg dragen voor onderhoud aan uw apparatuur, inclusief apparatuur geleverd door derden. Door haar korte responstijden is Optiekvision snel ter plaatse bij eventueel optredende storingen aan uw apparatuur en afhankelijk van de storing of reparatie u voorzien van leenapparatuur. Reparaties worden indien mogelijk direct uitgevoerd waardoor u zo snel mogelijk weer operationeel kan zijn. Om voor u en ons kostenefficiënt te kunnen werken zal er altijd met u overlegd worden over de benodigde uren/materialen.

Het klantportaal

Al uw apparatuur kan geregistreerd worden in ons klantenportaal zodat u altijd op de hoogte bent van alle service-data, service-historie, gebruiksaanwijzingen, afspraken en de gebruikte onderdelen die bij reparaties zijn gebruikt.

Alle werkzaamheden kunnen worden indien u wenst gebundeld in ons digitale klantenportaal, waar u op elk moment kunt inloggen. In dit portaal krijgt u toegang tot de servicehistorie van uw apparatuur, serviceprotocollen, handleidingen en andere relevante data. Zo heeft u bij een inspectie direct alle gegevens voorhanden.

Samenwerking Laservision Instruments B.V. en Optiekvision B.V.

De “installed base” van Laservision Instruments B.V. (opgericht in 1990) bestaat uit ruim 900 medische lasers en ruim 2350 diagnostische apparaten in ziekenhuizen, privéklinieken, ZBC’s, privépraktijken en instellingen. Deze worden door de eigen technische dienst van hooggeschoolde technici onderhouden. De oprichting van Optiekvision B.V. (in 2013) met apparatuur speciaal voor de optiekmarkt en daarbij een eigen technische dienst was een logisch gevolg door de gerichte en groeiende vraag vanuit de optiekmarkt en veel overlappende (diagnostische) apparatuur met Laservision Instruments B.V. De hoogwaardige expertise die Laservision Instruments B.V. deelt met haar zusteronderneming Optiekvision B.V. leidde uiteindelijk tot een logische samenwerking in de vorm van: Optiekvision Service.